MY IKLAN

MY IKLAN

Tuesday, September 18, 2012

Gemuruh


Lirik/Tajuk Lagu: Gemuruh (OST MyStarz)
Penyanyi/Artis: Faizal Tahir (OIAM)

Bila bertalu rentak dikalbu
Hasrat yang tersirat semakin kuburu
Bila bergema laungan gempita
Harapan bernyala nadiku berganda

Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa

Bila bertalu rentak dikalbu
Hasrat yang tersirat semakin kuburu
Bila bergema laungan gempita
Harapan bernyala nadiku berganda

Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa

Ungkapan ini bukan sekadar bermimpi
Segalanya pasti kan terbukti nanti

Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa

Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa
Menyerlah jauh dari yang biasa
-------------------------------------------

Assalamualaikum w.b.t
Tetiba je malam ni tangkap lentok dengan lagu kat atas ni. Mungkin itu yang dirasakan ketika ini. Esok akan diadakan Konvensyen KIK Peringkat Negeri Pulau Pinang (nak tahu lebih lanjut sila ke www.penang.gov.my). Tahun lepas pasukan kami terpilih dan berjaya menjadi naib johan kategori teknikal. Agak2 boleh tak kami jadi lebih baik (hrrrmmmm no komen). Sebelum ni sebagai fasilitator, syok je la berdiri kat tepi je masa anak buah buat persembahan (macam kat dalam gambo tu) tapi tahun ni kena jadi Ketua Kumpulan dan kena jadi presenter. huhuhuhu masak rasanya pagi esok. Dah le tu kumpulan kami dapat no. 2 untuk persembahan (hehehe lagi cepat buat lagi cepat habis -ayat penyedap hati). Doakan agar perasaan gemuruh ni beransur hilang dan kumpulan kami berjaya, kalau boleh tahun depan tak mau dah.


    3 comments:

    azieazah said...

    Baca doa penenang hati. Selawat.

    All the best!

    Aminnnn...


    Gemuruh jiwaaaaa....!

    ~~zana@pb~~ said...

    Hehe...kak sam kena nyanyi ke? Akk suka lagu ni tp kalau k.sam nyanyi jgn semput tau....kena nafas panjang ni....gurau je!
    Moga semuanya berjalan lancar, anggap mereka kt depan tu kwn2 kita.

    rahel said...

    Wah hebat tu Kak Sam...ermm nyanyi lagu ''gemuruh'' ke?...sedap lagu tu...hehehe...Rahel doakan semoga semuanya berjalan lancar..n Kak Sam tak gemuruh lagi...