MY IKLAN

MY IKLAN

Monday, December 3, 2012

Konvensyen KIK Peringkat Kebangsaan Ke 29 Tahun 2012

Assalamualaikum w.b.t.

Malam ni nak kongsikan 1 lagi pengalaman indah yang ditempuhi bulan lepas, pengalaman yang tak ternilai harganya kerana untuk sampai ke tahap ini terlalu banyak yang perlu dikorbankan. Mungkin ini yang pertama dan terakhir. Kepuasan yang tidak dapat digambarkan setelah kumpulan kami dinobatkan sebagai pemenang Anugerah Ketua Pengarah Mampu. Kejayaan yang tidak pernah diimpikan kerana ini dengan ilmu yang sedikit dan pengalaman yang baru setahun jagung kami boleh menjejakkan kaki sehingga ke peringkat ini. Kuasa Yang Maha Esa tiada siapapun dapat menduga. 


Ucapan perasmian oleh Y.Bhg Dato' Sri Dr. Ali Bin Hamsa,
Ketua Setiausaha Negara


Peserta KIK di dewan utama semasa majlis perasmian


Saat manis yang mungkin tidak dapat dilupakan, berpeluang memberi taklimat ringkas kepada tetamu kehormat. Hampir semua orang tergelak sakan mendengar respon yang diberikan oleh KSN.


Persembahan kumpulan kami, sangat ringkas dan padat.  Alhamdulillah mendapat maklumbalas yang amat positif.


Bersama penyokong yang sentiasa membakar semangat kami untuk terus berjuang.


Di luar bilik penilaian, menunggu giliran untuk sesi soal jawab bersama ahli panel. Masa ni macam-macam soalan difikirkan dan cuba dijawab dengan baik. Sayangnya soalan yang dijangka tidak ditanyakan namun soalan yang tak terduga menguji kewibawaan. Sangat best le panel2 ni.


Inilah kami, bersama tetamu kehormat di malam penutup, piala, sijil dan replika cek kemenangan. Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi. Antara anugerah terindah yang dikurniakan oleh Yang Maha Esa. Hasil daripada tidak kenal erti putus asa dan berjuang sehingga ke saat terakhir.


    4 comments:

    rahel said...

    Tahniah Kak sam....waw..

    Ujie Othman said...

    wow..tahniah!
    mmg kenangan seumur hidup ni.

    LYAfrina said...

    alhamdulillah..tahniah akak.... kenagan sepanjang zaman

    Zarith Sofia said...

    tahniah!i was there as pemerhati...