MY IKLAN

MY IKLAN

Wednesday, September 23, 2015

Yes !!!! Makin bersemangat ni....

Assalamualaikum w.b.t 

Alhamdulillah, akhirnya pada 19.9.2015 dapat juga miliki Huddle XS 4G Mobile Hotspot ni. Lama sangat dah buat survey sebelum benar-benar yakin bahawa ianya bkan satu pembaziran. Di sg dua memang ada streamyx tapi di alor setar duk harapkan internet di pejabat sahaja. Sudah pasti kemudahan di pejabat adalah untuk kegunaan kerja pejabat sahaja, kalau untuk kegunaan peribadi kena le ada talian sendiri. Pada waktu malam biasanya lepas ariq tido dan selesaikan urusan rumah, mama memang kebosanan jadi layan je tv. Itupun rancangan TV3 je sebab di kuarters memang takde astro dan tiada remote control. 


Berbalik pada cerita yes 4G ni, saya daftar masa ada event di Sunway Carnival baru-baru ini. Siapa sangka salesgirl yang saya jumpa tu adalah merupakan staff yes di Tesco Mergong. Pernah jumpa masa buat survey dulu, itulah janji Allah itu pasti jika rezeki itu milik kita walau dimanapun ia tetap akan menjadi milik kita. Begitu juga sebalik. Jadi kalau ada masalah nanti senang le saya nak rujuk, katanya bermula 1 Oktober ni beliau akan berpindah ke Yes Aman Central, lagi dekat le kalau nak cari.


Tak boleh nak ulas pasal coverage di tandop lagi sebab tak sempat pun nak guna, alif ikut mama balik alor setar 3 hari jadi sibuk melayan dia je. Saya memilih pakej Super 78 dengan 9.5GB dan kontrak selama 2 tahun, harap-harap berbaloi dan yang lebih penting matlamat untuk menjana pendapatan sampingan akan menjadi kenyataan. Peringatan untuk diri sendiri, bil talian internet ini tidak boleh dibayar menggunakan wang gaji, so fikir-fikirkanlah. JIKA ADA KEMAHUAN PASTI ADA JALAN.  







    No comments: