MY IKLAN

MY IKLAN

Thursday, October 8, 2015

Rice Smart @ Bekas Beras Tupperware Brands

Assalamualaikum w.b.t

Nasi adalah merupakan makanan ruji orang Malaysia. Sudah pasti setiap rumah ada menyimpan beras untuk dimasak dan dinikmati bersama hidangan yang enak-enak. Sejak awal perkahwinan saya menggunakan tong beras bewarna merah yang telah disediakan oleh ibu mertua di rumah sewa kami. Sejak itu tong beras ini akan dibawa bersama walau dimana sekalipun kami bermastautin. Masalah yang sering dihadapi adalah bahagian dasar tong beras akan dipenuhi habuk dan perlu dicuci sebelum beras baru dimasukkan. Lebih malang lagi kutu beras akan kelihatan ketika beras di basuh.

Sejak diperkenalkan dengan produk tupperware brands, saya telah jatuh cinta dengan Rice Smart @ bekas beras ini. Antara kebaikannya adalah :-
  1. Rekabentuk baru yang slim dan kompak bertujuan untuk menjimatkan ruang;
  2. Bekas transparen bagi membolehkan kita melihat dengan jelas aras beras semasa, dengan kata lain kita tahu bila masa beras nak habis;
  3. Beras yang dibahagian bawah akan digunakan terlebih dahulu bagi memastikan kesegaran beras yang berterusan;
  4. 1 slide bersama 150gm @ 1 cawan beras jadi takde le pening sebab tak jumpa cawan sukatan beras;
  5. Mudah disesuaikan walaupun ruang simpanan agak kecil.
In Shaa allah dengan adanya Rice Smart @ bekas beras Tupperware Brands masalah itu telah selesai, beras yang digunakan sentiasa segar dan kebersihan beras sentiasa terjamin.

Retail: RM308.00
Harga Ahli : RM 231.00
Sekarang saya menggunakan kaedah kutu bekas beras bagi memboleh rakan-rakan dan jiran tetangga memiliki Rice Smart @ bekas beras ini. 

Berminat untuk mendapatkan Rice Smart pm/whatsap: 017-458 8559


    No comments: