MY IKLAN

MY IKLAN

Friday, April 8, 2016

Daftar Sebagai Ahli Tupperware Brands Sekarang !!!!!



APRIL 2016......
Daftar sebagai ahli @ konsultant Tupperware Brands dari 1 - 30 April 2016 anda akan menerima banyak HADIAH PERCUMA. Semasa daftar anda akan menerima STARTER KIT, 3 TUPPERWARE FREE dan yang paling best beg baru yang cantik sangat.

Anda cuma perlu bayar RM 78.00 dan akan dapat 2 FREEZERMATE JUNIOR & 1 ONE TOUCH bernilai RM 73.50... Wow memang berbaloi2.

Alamak ada 1 lagi, daftar bulan ini dapat lagi extra MODULAR MATE bernilai RM36.00.
Untungnya!!! bayar RM78 je tapi dapat barang tupperware bernilai hampir RM110.

Jom grab peluang ni cepat...

Mai pm/whatsapp 017-458 855...

Ada lagi laa.. 2 biji Snowflake lagi. 

Amboi masa akak register dulu takde pun dapat hadiah banyak2 ni. Oopppss sorry MYTUPPERWARETEAM, jangan kecam akak. Ini rezeki team mate baru kita.

Kenapa kena join membership & kenapa join group akak?

KELEBIHAN MENJADI AHLI / KONSULTANT
  1. Mendapat KAD DISKAUN 25% untuk semua produk di bawah Syarikat Tupperware Brands walaupun item tersebut sudah ada promosi atau less. Kad ini boleh digunakan di semua stokis seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak
  2. Mendapat KOMISEN untuk pembelian produk NUTRIMETICS (produk kecantikan), TUPPERCLEAN (produk pencucian) dan roduk NATURECARE (produk kesihatan)
  3. Mendapat CASH REBATE untuk pembelian barang-barang tertentu
  4. Membeli barangan Set Level dengan harga yang SANGAT MURAH dimana
    Set Level merupakan set/barang yang boleh dibeli apabila belian mencapai jumlah tertentu sepertimana yang tertera dalam katalog. Harga set level serendah RM 14.90.
  5. Setiap bulan akan ada barangan Belian dengan Belian (PWP) yang dijual dengan harga diskaun lebih daripada 35%.
  6. Sesetengah item ada label nett pada tepi harga barangan yang ditawarkan dan serendah RM 3.00. Barangan tersebut tidak layak diskaun walaupun kita bergelar ahli.
  7. Keahlian adalah seumur hidup cuma perlu membuat pembelian minima berjumlah RM600 setahun (harga katalog) untuk mengelakkan status keahlian gugur. Sebagai ahli anda hanya perlu bayar RM 450 sahaja. (Hanya RM 37.50 sebulan jika anda beli barang tiap2 bulan).
LEBIHNYA 'TEAM KAMI'
  1. KATALOG & LEAFLET TERKINI akan terus dipos ke alamat anda setiap bulan, jadi anda tidak akan terlepas sebarang promosi Tupperware Brands yang sangat berbaloi-baloi secara PERCUMA. Promosi jangkamasa pendek akan dikongsikan dalam Group WhatsApp.
  2. Jemputan ke majlis jualan murah & lelongan Tupperware di stokis-stokis seluruh Malaysia
  3. Jemputan ke event/ program Tupperware di seluruh Malaysia yang diadakan setiap tahun seperti Party Tupperware, Director Recognition Rally, Tupperware Carnival & Tupperware Jubilee yang mana ada jualan murah dan cabutan bertuah kepada ahli.
  4. Dapat HADIAH sekiranya memenuhi cabaran bulanan yang diberikan setiap bulan
  5. SERVIS PEMBELIAN dan penghantaran barangan Tupperware yang anda mahukan sekiranya anda ingin kami tolong belikan untuk anda atau tidak sempat/sukar untuk ke centre/stokis
  6. Akaun keahlian anda akan dipastikan SENTIASA AKTIF, walaupun anda langsung tidak membuat pembelian dalam masa setahun.
  7. Dimasukkan dalam GROUP Whats App untuk memudahkan anda mendapat sebarang hebahan atau info terkini mengenai Tupperware dan promosi yang diadakan ataupun untuk sebarang konsultasi mengenai penggunaan barangan Tupperware
  8. Setelah anda anda bergelar ahli / consultant, tiba-tiba pintu hati anda terbuka untuk jana pendapatan melalui #tupperwarebrands, kita akan bergerak bersama dan saling membantu antara satu sama lain sehingg berjaya.
Jom daftar sekarang....selain dapat barangan mengikut PAKEJ yang dipilih, anda juga akan menerima hadiah misteri dan barang akan di POS SECARA PERCUMA

    No comments: