MY IKLAN

MY IKLAN

Saturday, March 12, 2011

Kepenatan Melampau & Nasi Lemak

Assalamualaikum...
Susahnya rasa nak cari ruang untuk duduk kat depan pc ni. Semalam pukul 9 dah tidur. Sian kat my SIL. Dah le perjalanan dari ipoh ke penang kat 3 jam lebih. Sampai kat rumah tengok kakaknya dilanda kepenatan melampau. Mana taknya dah seminggu duk berulang ke tempat keje baru. Pastu masa keje bukannya duduk je kat pejabat, asyik keluar ke site je. Sangat memenatkan. Sekarang ni pula dalam proses mengenali semua jalan di SPU. Tak tahu le bila agaknya boleh lekat semua kat CPU ni. Harapan untuk ke DTL macam dah terkubur. Hehehe tak pe la kat mana2 semuanya sama (ayat penyedap hati). Sebenarnya SIL datang untuk hantar kereta dia. Terpaksa pinjam untuk sementara waktu. Sian kat hubby duk uruskan anak2 naik motor. Bahaya satu hal, kalau hujan lagi le parah. Demi untuk menebus rasa bersalah, pagi tadi masak le nasi lemak + sambal ikan bilis + ayam goreng berempah. Tu semua main campak2 je sebab tak dan nak skodeng dapur cikgu2. Alamdulillah semua makan dengan berselera. Kepada sesiapa yang rasa teringin tu esok pagi buat le yea. Letak gambar je sebab nak pi jalan2 rumah kawan2 sat. Daaaa..


7 comments:

Zaliedana said...

Assalam kak,wah rajin akak yer buat bf nasi lemak..Nmpak sedap betoi kak,ngan ayam goreng berempah lak tu,lagi la terangkat,hehe..Pstt lenkali mai la htq c yia kat byn baru kak..Ngee..

Kak Sam said...

Wokey no prob. Hehehe tu pun kalau ada extra le yea.

Princess Nur said...

wallah..sedapnya nasik lemak tu kak sam..blogwalking sambil nonton drama..hehe

hani said...

salam kak sam,
saya singgah nak mamam nasi lemak

tun_telani said...

wahh.... sedapnyer nasi lemak..

kak Erna said...

assalam sam..pagi2 akak tengok nasi lemak ..terliur dibuatnya..

Yati said...

Kak Sam,
sedapnya tengok nasi lemak tu kak! Nyum nyum!