MY IKLAN

MY IKLAN

Friday, April 22, 2011

Rezeki daripadaNya

Assalamualaikum...
Mood bercerita masih belum kembali tapi nak buat juga n3 ni. Apa perasaan korang kalau terima cek macam kat atas tu? Mesti sukakan. Ada sapa2 yang tak suka ke? Tak pe le saja nak kongsi, baru terima cek ni sat tadi. Memang dah tahu dalam minggu lepas tapi baru hari ni syed berkesempatan menyerahkannya. Nak tunaikan pastu bagi kepada mereka yang berhak. Dari mana saya dapat erk? Yang tu nanti saya kongsikan.


    8 comments:

    ✿❤Cik Izan❤✿ said...

    cek dari nuffnang ker kak sam..? bestnyaaaa...^__^

    lina said...

    salam kak sam pasti la seronok kan :)

    kak Erna said...

    sam..tak nampak la cek apa tu..tak boleh baca

    Nieza said...

    wahh best boleh belanja la kak..:)

    kzai said...

    salam ziarah k.sam..wah dpt cek nuffnag ke?

    Mr iZzo (^^,) said...

    saLam kenaLan...dr segmen gegar gegar Ben! huhu nice blog!(^_^)

    sudi2 lah lawat kiter plak ye



    http://themrizzo.blogspot.com

    MULAN said...

    syabas kak sam..

    sitiezahim said...

    besnye dapat duitt..hehehe