MY IKLAN

MY IKLAN

Thursday, May 12, 2011

Bercuti Bersama Teman Baru

Assalamualaikum.......
Tajuk n3 macam seronok je tapi perasaan sebenarnya Allah sahaja yang tahu. Sebenarnya bukan nak pergi bercuti tetapi my homework akan berehat seketika. Tuan rumah akan pergi berkursus selama 2 minggu. Sangat sedih kerana terpaksa berpisah dengan anak2. Mulanya ingat nak hantar aqil balik kg duduk dengan maksu dia tapi baba kata tak payah sebab dia boleh jaga. Syukur sangat kerana dikurniakan suami yang sangat2 memahami dan sentiasa berkorban untuk isterinya ini. Semoga Allah SWT memudahkan segalanya. 
Ni pula teman baru saya. Memang dah lama kepingin untuk memilik lappy sendiri tapi selalu ditangguh-tangguhkan. Tapi bila dalam surat tulis WAJIB bawa jadi tak boleh tidak kena le beli jugak. Maka hajat untuk memiliki Bibik Melayu dan Mixer baru terpaksa dikuburkan buat sementara waktu. Ok le kepada semua teman2 happy blogging. Semoga kita akan bersua lagi. Doakan agar saya diberi kemudahan untuk menghadapi segalanya. Tq..tq..tq


    6 comments:

    tun_telani said...

    selamat berkursus kak sam. smg peroleh ilmu yg bermanfaat =)

    Ainul Hayat said...

    selamat berkursus kak sam....take care

    !✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

    dgr 2 minggu mcm lamau... tp, skrg pejam celik pejam celik sekejap jer rasa... apaun selamat berkursus dan selamat hepi2 dgn lappy baru...weee

    azieazah said...

    Tahniah dapat lappy baru.

    Berkursus ni, yang best ialah dapat kawan baru dan juga dapat makan best-best. hehehe

    Nieza said...

    Assalammualaikum kak sam....salam winduuu!! apa khabar?lama tak singgah sini yer...patutla sepi jer berkursus lagi ke kak?semoga dipermudahkan segala urusan yer:)

    K.Nor said...

    sam, bila nak balik ni? homework dah menimbun tu.. hehe