MY IKLAN

MY IKLAN

Thursday, June 23, 2011

ROTI CHEESE KETAPANG

Assalamualaikum.......

Tak tahu nak tulis macam mana tapi inilah antara menu sarapan pagi yang paling saya gemari. Sekarang ni jarang-jarang dapat menikmatinya kerana Restoran Ketapang ni terletak di Bandar Georgetown. Kepada semua kalau berkesempatan ke Pulau Pinang jangan lupa untuk berkunjung ke restoran ini dan nikmatilah kelazatan roti cheesenya.


    12 comments:

    Kak Rosaliza said...

    teringin la pulak nk mkn roti cheese ni

    Amie said...

    assalam,
    baca tajuknya ingatkan ada kaitan roti dgn pokok ketapang ke, buahnya ke atau alas daun ketapang....he heheheh

    ady said...

    as-salam
    roti cheese ketapang tu roti apa..?
    macam roti prata je..

    Mamasya said...

    Salam kenal k.Sam.Dtg kunjungan balas!

    Kalamhati said...

    macam sedap je k.sam..=)

    nuwairani ismail said...

    mcm mana la agaknya rasanya tu ye? kalau cheese tu mesti sedap.

    Kak Sam said...

    Kak Rosaliza...
    Mai le ke penang

    Kak Sam said...

    Amie...
    Memang takde kaitan. tapi dah melekat nama tu.

    Kak Sam said...

    Ady..
    Roti canai yang diletakkan cheese

    Kak Sam said...

    Mamasya..
    tq

    Kak Sam said...

    KH...
    Pada akak memang sedap.

    Kak Sam said...

    NI...
    Tak reti le nak terangkan rasanya xcam mana.