MY IKLAN

MY IKLAN

Sunday, October 16, 2011

Ala-ala omputih

Assalamualaikum.....
Kesinambungan cerita pagi tadi, inilah dia ala-ala omputih yang dimaksudkan. Boleh tengok sendiri apa yang ada kat dalam pinggan tu.   




    12 comments:

    Mak Peah Bini Sood said...

    inilah yang menjadi pojaan anak2 kita kan kak sam... mak peah pun selalu bikin gini untuk anak2....

    nineynur said...

    sedapnyaaa

    dZana said...

    aslmkum kak sam..seronok ank2 dpt mkn camni.. ala2 kt hotel gitew..

    Kak Sam said...

    Mak peah...
    budak2 zama sekarang. Saya dulu payah bebenor nakdapat merasa makan macam gini

    Kak Sam said...

    Nineynur...
    untuk depa berdua memang sedap

    Kak Sam said...

    dZana...
    ala2 kira ok le. Sekarang ni malas nak pi makan kat sana sebab rasa macam tak berbaloi je

    Amie said...

    senang & ringkas aje ye Kak Sam...tapi menyelerakan!

    Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

    Kak sam actually masak ala2 omputih ni lagi cepat,sedap dan mengeyangkan kan.Ini pun peberet kat umah kita kalau hari minggu.

    Kak Sam said...

    Amie...
    tu yang boleh buat sekali ngan apam. tup tap tup tap dah siap.

    Kak Sam said...

    Puan Ros....
    Bahan2 tu kena sentiasa ada kat dalam peti ais. Kalau terdesak terus keluarkan je. Hehehe senang dimask sedap dimakan

    tun_telani said...

    fuyyooo.. pakai contact lense kaler biru la arini.. hihi.. rasa mcm bekfes kat hotel pulak..

    Kak Sam said...

    Tun...
    bukan kaler biru tapi belang2.