MY IKLAN

MY IKLAN

Thursday, October 20, 2011

You are welcome & Congratulation

Assalamualaikum.....
N3 malam ni ringkas je sebab nak pergi merayau-rayau sekejap. Tahniah diucapkan kepada pemilik tanah Life is constant battle, Puan Tun Telani. Semalam sempat singgah dapur dia tapi tak sempat nak ambik bunga ros yang diberi. Malam ni baru sempat nak ambik dan tempek kat sini. Semoga ukhuwah yang terjalin ini akan berkekalan selamanya walaupun hanya di alam maya.




    4 comments:

    nuwairani ismail said...

    eh? bunga ros tu dia bg kat kite ke? heheh...lupa jugak nak amik. tp sempat la singgah rumahnya...hihih

    Kak Sam said...

    Nur.....
    Rasanya yea. Kita angkut je

    tun_telani said...

    wahh.. kak sam!! terharu rasanya.. tun saja letak utk sampaikan betapa berterima kasih kt semua kawan2. terharu sgt kak sam angkut tepek kt sini..

    Kak Sam said...

    Tun....
    Entah le terasa diri ini dihargai masa baca n3 tu. Hehehe sori le kalau akak SS.