MY IKLAN

MY IKLAN

Tuesday, February 14, 2012

Contest Happy Faces by Capt.Keon Alhan and Oh Daus

Assalamualaikum w.b.t.
Panas sungguh cuaca sekarang ni, petang tadi punya le bercinta untuk pergi ke site tapi disebabkan kena pengerusikan mesyuarat teknikal maka gagahkanlah kaki melangkah bersama sebotol air yang sentiasa ditangan. Asyik2 nak minum je tapi kira ok le untuk kesihatan diri sendiri jugak. 


Ok le kali ni saya buat n3 yang ditagkan oleh siti suraya. Dulu masa mula2 berblog ada juga le main tag2 ni tapi lepas tu malas dah. Tapi demi tidak mengecewakan kenalan baru di alam siber ni maka saya sertai contest yang dianjurkan oleh Capt.Keon Alhan and Oh Daus ni. 

17 tahun telah berlalu
rindu kalian semua
moga dapat kita bertemu lagi


Saya tagkan kepada 3 kenalan baru, sudi-sudikanlah
~ mala ~



    4 comments:

    capt. keon alhan said...

    wah,kenangan amat gambar ni...muka pun sume happy je...thnx for joining akak...n gud luck too...

    mala said...

    sila review homework, blh dpt A tak :-)

    mala said...

    http://alamroon.blogspot.com/2012/02/contest-happy-faces-by-captkeon-alhan.html

    Cik Awin said...

    saya dh join...
    http://sepisorangperindu.blogspot.com/2012/02/contest-happy-faces-by-captkeon-alhan.html