MY IKLAN

MY IKLAN

Sunday, September 23, 2012

Mee Goreng Paprik

Assalamualaikum w.b.t
Malam ni tak mau citer panjang sebab terlalu banyak perkara yang sedang difikirkan. Semalam pi kerja mula jam 9.00 pagi hingga 6.45 petang. Rehat hari ni terganggu dengan sms daripada bos pasal komplen dari seorang hamba Allah yang sangat perihatin. Adussssss tensen sungguh le. Semoga Yang Maha Esa memberikan kekuatan untuk saya terus menghadapi dugaan dan cabaran yang mendatang. 
...........Amin..........

Layan je gambo mee tanpa telur goreng paprik hasil daripada mencuba resepi dari buku 1 Hari 1 Resepi. Thanks to Chef Hanieliza.




    9 comments:

    mama sara nur said...

    assalam kak Sam
    sabar ye...insyaallah

    sedap layan mee paprik malam2 ni kan

    nOOrsha said...

    Nanges mee goreng ni saat kutatap..sodapnyer kak!!

    Mas said...

    nakkk sepinggan kakkkk...
    besarrr punya yerk..kikikiki

    Chic Na said...

    nampak sedap sgt. xde resepi ke kak sam? :)

    rahel said...

    Salam Kak Sam....
    Takkan pic jer..resepi mane?

    Kak Sam said...

    mama sara nur
    tq. memang best layan menu ni. Licin le hubby makan

    Kak Sam said...

    Noorsha..
    dah kering kah air mata mu itu??
    maafkan akak yea.

    Kak Sam said...

    Mas...
    No problem. nanti akak antar yea

    Kak Sam said...

    Chic Na & Rahel...
    Nanti yea. kalau berkesempatan saya akan kongsikan.