MY IKLAN

MY IKLAN

Wednesday, December 10, 2014

Cuti Sekolah


Assalamualaikum w.b.t

Cuti sekolah dah masuk minggu ketiga, tapi masih belum berkesempatan nak bawa anak2 pergi berjalan lagi. Petang jumaat selepas tamat sahaja sesi persekolahan tahun 2014 alif dan aqil dah sibuk nak balik rumah mak tok di Teluk Intan. Jadi keesokan harinya baba dah hantar ke kampung tapi mama tak ikut serta sebab hari ahad kerja. 

Hujung minggu lepas kami balik kg sebab nak bawa aqil balik ke penang sementelah sesi persekolahan 2015 Tadika Nur Cemerlang bermula pada 8 Disember 2014. Tapi malangnya mak tok minta ditangguhkan dan aqil pulak tak mau balik lagi. Aqil memang suka tinggal di kg sebab dapat bermanja dengan mak tok dan wan teh.

Untuk cuti kali ini alif minta untuk ke Kidzania dan Berjaya Times Square lagi tapi mama masih belum putuskan lagi lokasi percutian hujung tahun ni. Kalau ikut program selepas cuti krismas baru mama boleh bercuti, jadi kita tunggu dan lihat je la. Semoga diberi kemudahan untuk siapkan segala tugasan sebelum 25hb dan mama dapat bercuti dengan fikiran yang lapang.


    No comments: