MY IKLAN

MY IKLAN

Tuesday, December 9, 2014

Nasi Lemak Kuning

Assalamualaikum w.b.t

Kalau mai Alor Setar mesti orang akan cari nasi lemak royale, saya dulu pun macam tu juga. Pada saya nasi lemak royale ni ala-ala nasi kandar cuma nasinya yang berwarna kuning. Setiap pagi saya akan hantar ariq ke taska yang terletak di Desa Seraya dan dalam seminggu, sekali dua saya akan singgah di warung sorang kakak ni. 


Beli nasi lemak yang juga bewarna kuning dan memang sedap sangat. Saya suka nasi berlaukkan kerang sambal dan peparu goreng pedas, pergghh memang terbaik. Lokasi gerai terletak di kawasan perindustrian tandop dan tak jauh dari simpang tiga Lebuhraya Sultanah Bahiyah/ Jalan Masuk ke Desa Seraya. Semua lauk pauk diletakkan di atas lori yang terletak bersebelahan dengan gerai minuman.

No comments: