MY IKLAN

MY IKLAN

Wednesday, March 23, 2011

Custard Teacake

Assalamualaikum...
Gempak tak tajuk n3 ni.
Jangan terpedaya ye homework yang ini tak siap lagi.
Bukannya apa rasanya demam custard teacake sedang melanda.
Kalau ikutkan hati sekarang ni nak pergi siapkan, tapi setelah memikirkan siapa yang nak makan so tangguhkan dulu.
Tunggu masa yang sesuai.
Kalau sapa-sapa yang teringin nak rasa tu sila skodeng le dapur kat bawah ni.

 
p/s: tak sabo tunggu n3 makcik izah

7 comments:

NoorMasri said...

lerrrr...akak punya lah bergegas dtg nak skodeng teacake..rupanya tak siap agi...kwang kwang kwang

Mas said...

saspen betul...ingat dah nmpk kastard teacake kak sam...he,..he..
buat cepat kak.....sedappp tau...

tun_telani said...

hahaha.. ape laa akak nih.. buat buat,, semua org kasi homework yg sama nih.. kih kih..

HaSue said...

hehehe..akak buat laa dulu,nanti kite mkn ramai2.. :D

Kak Sam said...

Hehehe jgn marah semua. Saja buat gempak. Hari ni nampaknya ada gak yang tayang kek ni lagi. Huahhhh tensionnnnn

lina said...

salam kak sam - sama sgt teruja...ramai yg dh buat..tp kat umah dua org demam dan minta tolong buat hari lain...:)

Nieza said...

Amboi akak pun kena tempias juga...nk kena buat gak la ni..hehe