MY IKLAN

MY IKLAN

Monday, March 7, 2011

Sebelum Berpisah

Assalamualaikum...
Semalam tak larat nak bersiaran. Penat & sakit kepala. Mana tak nya main kat panas rembang. Layan je la gambar2 semasa Kejohanan Bola Jaring Piala Pengarah Kampus Kejuruteraan USM. Ni kira game terakhir bersama Pasukan Bola Jaring PSUK.
~PSUK's Team memang best~

~Warming up session~



~1st Game: PSUK vs KSSKMM~
~2nd Game: PSUK vs PDC~

~Semi Final: PSUK vs Freedom.com~
~Adik2 RPS: Teringat kenangan dulu2~
~Jurugambar keletihan~

Nota) 3rd Game:  PSUK vs Mutiara Impian 1 tiada gambar 
kerana jurugambar tak tahan panas masa tu.


7 comments:

Nieza said...

wah rindunya nak main netball...tapi sekrng dh pencen..tu sebab bdn dh mcm belon..hehe tgk gambar kak sam ni terkenang zaman muda remaja dulu...pernah juga main kat padang USM tu masa 10 thn yg lalu la..hehe

Kak Sam said...

Nieza...
Dulu masa keje pvt memang rasa dah memencenkan diri. Tapi bila join gomen terus aktif balik. Tapi kat jab baru ni tak tau le cam mana lagi.

Mas said...

mas dah 10 tahun lebih tak main netball...
rindu lak ni..he..he..

Kak Sam said...

Mas..
Tu le pasal. he he he mai le join. best sggaaatttt

Sofea said...

tgk gambar sam ni.. teringat masa muda2 main nettball..wakil sekolah dan bila kawin main utk pelitawanis TNB..la ni dh pencen..anak2 pula ikut jejak..:)

Ayu Safieza said...

weheeeeeeeeeeeee...ayu suke sukan2 ni....seme nak main cume tang netball ni adalah kekurangan tinggi...so selalu jadi centre....:) ngeh3!!

Kak Sam said...

Kak pia...
Bagus anak2 akak.

Ayu...
Kalau centre kira hebat le tu. 1 padang boleh lompat.