MY IKLAN

MY IKLAN

Sunday, October 9, 2011

Pertemuan yang dirancang

Assalamualaikum....
Bersyukur sangat akhirnya dapat juga bertemu teman blogger yang sepelaung je jaraknya. Itu pun planning asyik berubah je, memang tak boleh rancang awal2. Walaupun pertemuan pertama tapi bersembang macam dah kenal lama. Betul tak Puan CT Zaidah. Mulanya ajak mai ke rumah tapi entah macam mana hari khamis lepas hubby teringin makan mee udang. Dah alang2 tu terus ajak ct sebab makan ramai2 lagi sedap. Kami pergi pekena Ayu Mee Udang Teluk Kumbar yang memang femes tu. Tapi malangnya lupa nak snap gambo udang2 tu sebab excited sangat bila berjumpa. Yang bestnya cik abang kami berdua ni memang tak banyak cakap, depa duk layan anak2 je. Aqil dengan nana boleh main sama2 dan yang syoknya nana kejor aqil, macam terbalik je. Rasanya sekejap sangat kami duduk kat situ sebab syifa nak cari tempat bergantung dah. Kalau tak, mahu lagi lama menyembang mak2 budak ni. Insyaallah nanti kita lepak2 lagi di tempat yang lebih sesuai yea ct. Terima kasih ct dan suami kerana sudi berjumpa kami sekeluarga, lepas ni jangan serik lagi yea.

Mesraaaaaa gitu



    9 comments:

    Citarasa Rinduan said...

    bestnya bertemu blogger.........
    bila kenal, bila bersua, pasti meneruskan lagi persahabatan yang sedia ada...

    Zaliedana said...

    Assalamualaikum kak,baru sempat nak on lappy,arini bz ajer..Tu la rasa cam sekejab jer,xpuas bersembang kan,insyaAllah nanti kalo free kita jumpa lagi eks..Suka jumpa akak n family..Syifa nek ajer keta mmg terus nenen la,kat umah b4 nak klr tuh bagi nenen wat juai mahai,hehe..Sy pon nak n3 juga pasai gader nih esk,hihi..

    Naz / Nadz COSK said...

    Wah bestnya kak Sam dah bertemu Ct ye.. Esok entry ni jugaklah di dapur cyber Ct ye..

    Diana @ Melley Mey said...

    seronoknya dapat jumpa... pasti banyak yang d perbualkan..

    Nieza said...

    wah-wah meriahnya depa ..kalau dekat nak juga join sekali..hehe

    Mas said...

    kak sam....
    nak ikutttttt..he3
    bestnya jumpa ct....

    anymz said...

    nanti hujung tahun ni bawak akak gi makan kat kedai ni naaaaa.:)

    tun_telani said...

    tinggi nyer kak sam.. agak2 sama tinggi x ngan tun? tun 160cm? hihi.. xnak kalah niii.. ;p
    hah?? kak anim nk gi penang ka? tun xpenah ronda2 penang lagi.. agak2 kalau gi nk tido umah kak sam blh tak? hihihihi...

    Ezadlieza said...

    ishh iyer lah..ingat akak jer terperasan yg sam ni tinggi...tun pun terperasan yer...seronok kan sam jumpa kawan yg kita belum pernah jumpa nih..