MY IKLAN

MY IKLAN

Wednesday, January 25, 2012

woRdless weDnesday

Assalamualaikum w.b.t..
Tuan tanah masih dalam mood bercuti jadi layan je penyejuk tekak di kala panas terik di tengahari yang indah ini.

Kalau rasa nak cuba sila ke SINI




    6 comments:

    pena rozie said...

    x suka la buah naga

    ibh said...

    Ooo..bercuti lagi ya..(^_^). Selamat bercoti Kak Sam.

    Kak Sam said...

    rozie..
    kita memang suka buah ni. selalunya makan gitu je.

    Kak Sam said...

    ibh...
    dah start keje tapi nak mengarang bagi cam takde mood je.

    CT Delima said...

    As'salam Sam

    memang panas cucakat Kl ni, antar anak kesekolah tadi pun macam berdenyut2 kepala sebab panas sangat. Sesuailah kalau dapat minum yang sejuk2 macam ni.. pernah minum tapi tak pernah buat sendiri lagi Sam..hihi

    Insya'Allah Sam..k.ct akan mendoakan agar dipermudahkan untuk Sam menyediakan hidangan tu nanti..a-minnn

    anymz said...

    amboi lamanya cuti sam..
    meh sini air tu segelas buat basah tekak..jauh berjalan ni hah.hehe