MY IKLAN

MY IKLAN

Thursday, September 6, 2012

Kerja-kerja Mencuci Lantai Masjidil Haram

Assalamualaikum w.b.t
Dah lama sangat rasanya n3 ni terperam kat draft. Saja nak kongsikan tentang keunikan kerja-kerja mencuci lantai Masjidil Haram. Unik sebab ianya mengambil masa yang singkat dan tidak mengganggu jemaah melakukan ibadat. Lagi 1 suka tengok pekerja-pekerja yang nampak sangat gembira dan ceria ketika melakukan pekerjaan tersebut. Sebelum ni ada dengar cerita dan tengok kat internet, tapi bila dah dapat tengok dengan mata kepala sendiri memang terpaku menyaksikannya.




















    4 comments:

    ijayuji said...

    Salam kak sam, oooooo... mcm gitu, kalau kita kena kerja bersihkan masjidil haran pun kita nak :))

    Amie said...

    pekerja buat kerja dengan ceria dan gembira... tentulah ikhlas melaksanakannya tu, mudah-mudahan banyak dapat pahala membersihkan tempat ibadat itu...

    Cik Puan Izan✿ said...

    diorang buat kerja pantas kan... lantai sentiasa bersih jer.. kalau nak tgu xde org nak bersihkan bila masa pulak sbb org sentiasa ada dan ramail dkat masjidil haram... saya pegi sana xde pun amik gmbr mcm ni... tq kak sam krn gmbr ni mengingatkan sy kenangan ketika di sana...

    Nur-nba said...

    Teringat kenangan sewaktu di sana.. Memang lantai2 di sana senantiasa bersih.. Salam Aidilfitri buat kak Sam..