MY IKLAN

MY IKLAN

Thursday, November 20, 2014

Semangat baru !


Sekadar hiasan
Assalamualaikum w.b.t
Semalam sempat bw kat blog En BenAshaari. Ye la semenjak duk kat tempat baru ni rasa macam banyak je masa terluang. Bukan sebab saya takmo buat keje, tapi keje yang ada tak sebanyak di tempat lama dulu. Mungkin Allah nak bagi saya rehat sebentar. Dalam banyak-banyak n3 yang dibaca saya tertarik dengan n3 "Kalau Aku kembali Muda !" (hihihi boleh ke?). Tulisnya "kalau dah mula berblog tu , jangan sesekali tinggalkan ! Rugi benar kalau tinggalkan apatah lagi blog dah ada pembaca setia .. Kan ? Update je la camana pun.. Sehari sekali dah memadai.. Tak perlu nak panjang lebar !". So mulai harini MH akan di update tiap2 hari. Harap semangat ini tak de kaitan dengan pepatah melayu "hangat-hangat tahi ayam". Perkara pertama yang perlu dibuat, balik penang minggu ni kena bincang dengan hb nak daftar line internet kat rumah di alor setar. Doakan saya yea.... 


    2 comments:

    tun_telani said...

    Salam kak sam cayang.. betul tuu.. sekali sekala perlu luangkan masa update blog :) nnti tun rinduuu... hihi

    Kak Sam said...

    In Shaa Allah Tun. doakan akak yea..