MY IKLAN

MY IKLAN

Wednesday, June 24, 2015

Jadual Feri Langkawi Di Bulan Ramadhan

Assalamualaikum w.b.t

Semalam ada mesyuarat di Langkawi, seperti biasa bajet naik feri pukul 8.15 pagi dari Kuala Kedah dan akan tiba di Langkawi sebelum jam 10.00 pagi. Sedang elok dah tu sebab mesyuarat mula pada jam 10.30 pagi. Dalam perjalanan menuju ke jeti bos telefon maklumkan feri jam 9.00 pagi dan takde feri yang berlepas pada 8.15 pagi. Hihihihi marah le tu sebab malam sebelumnya dengan yakin aku maklumkan yang feri pertama berlepas jam 7.15 pagi diikuti jam 8.15 pagi dan seterusnya 9.30 pagi. Sekarang ni memang dah hafal masa-masa tu sebab memang kerap ke Langkawi balik hari, jarang bermalam di sana. 

Setibanya dikaunter terus aku bertanya kepada kerani yang bertugas dan jawapan yang diterima "sila baca notis ni, tak larat nak jawab dah" (sambil tangan menunjuk kearah notis yang dipaparkan). Hrrmmm nasib baik bulan puasa telan je la. Jadi kepada sesiapa nak ke Langkawi dalam bulan yang mulia ini sila rujuk jadual perjalanan di bawah yea.


    1 comment:

    IBU PUSPITA said...

    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI