MY IKLAN

MY IKLAN

Thursday, October 15, 2015

Hitam Putih Dapurku Sayang






Saya tidak pernah memikirkan konsep atau warna dapur impian kerana cukuplah sekadar mempunyai ruang memasak yang selesa untuk menyediakan hidangan buat keluarga tercinta dan tetamu yang berkunjung ke rumah. Warna kabinet dicadangkan oleh kontraktor dan setelah berbincang serta membuat rujukan diinternet kami pun bersetuju. Apabila siapnya dapur ini dan kami tinggal di rumah ini barulah saya terfikir mengenai tema untuk sesuatu ruang dan untuk bahagian dapur saya memilih hitam putih sebagai warna utama dan akan ditambah elemen bewarna merah untuk menaikkan lagi bahagian ini. 

Gambar-gambar di atas diambil sebelum saya menjadi ahli tupperware jadi memang tak nampak le bayang tupperware masa tu. Saya ni jenis tak kreatif dan tak pandai berdekorasi jadi foto setiap ruang rumah akan sentiasa ada dalam handphone. Mudah bila nak beli barang hiasan, tunjuk kat orang kedai dan tanya apa yang sesuai. Kalau ada rezeki kedai tu saya akan beli kalau tidak cuma ucapkan terima kasih aje lah.



    No comments: