MY IKLAN

MY IKLAN

Thursday, April 7, 2011

Kek Coklat Kukus Munira Lagi

Assalamualaikum...
Semangat berblog amat membara. Tapi apakan daya rasanya semakin sukar untuk menguruskan masa sebaiknya. Kerja di pejabat semakin bertimbun2 dan terlalu banyak perkara yang perlu dipelajari. Alhamdulillah sekarang ni amat bermotivasi untuk bekerja. Dalam meningkatkan motivasi kerja kita perlu CINTA, SAYANG dan SERONOK dengan kerja yang dilakukan. Almaklum le sekarang ni pagi dan petang duk dengar radio ikim.fm dalam kereta. Rasanya banyak ilmu yang diperolehi dari radio tu.

Aqil pula sekarang semakin lasak, suka panjat sana sini. 2 malam lepas jatuh dari atas meja. Jadi sekarang ni kami kena bergilir2 mengawasi pergerakannya. Kalau baba sibuk mama jaga dia dan begitu le sebaliknya. Tidurnya pula semakin lewat. Semalam pukul 10 lebih baru dia tidur jadi tak boleh nak buat kerja duk layan dia je la.

Ok le tak mahu celoteh panjang sangat nak mengalas perut sat. Rasanya semua orang tahu pasal kek yang sedap ini. Kali ke-2 buat untuk dibawa ke opis. Seperti biasa ramai nyang memuji dan ada yang minta resepi. Insyaallah akan dibuat lagi. Kalau nak tengok resepi sila klik SINI.




    8 comments:

    ~Norul Mas Hana ~ said...

    yummy...nak sepotong..hihi =D

    Ayu Safieza said...

    Assalamualaikumwbh kak Sam...pe kabar? MM dapat sepotong ni pastu memang nak lagi....mmmmm musim kek coklat ini minggu...:)

    Mas said...

    kita tukar kek coklat nak tak kak....he..he....

    hani said...

    kak sam, nanti amik award kat blog saya eh

    tun_telani said...

    kak sam cayang.. nnti amik award ye =)

    Ayu Safieza said...

    Assalamualaikumwbh...
    Just want to let u know..you have been recognised:)

    I have award for you sis! sudi2kanlah pick it up:)

    Jazakillah

    nOOrsha said...

    waa sedapnye.. kak sam, nanti dtg blog amik award ye :)

    Nieza said...

    sedapnya...baru jer buat kek coklat semlm dh terliur tgk kek ni lak...hehe